Întrebări despre codurile QR

Codul QR nu a sosit – ce pot face?

Vă rugăm să verificați folderul de spam al e-mailului. Uneori, e-mailurile fit+ sunt confundate cu publicitate de către platforma de e-mail. Dacă acest lucru nu funcționează, vă rugăm să vă conectați la portalul membrilor. Pe pagina de documente puteți descărca e-mailul de bun venit în format PDF. Codul QR este apoi afișat în PDF-ul descărcat. Puteți fie să-l salvați, fie să îl imprimați.

info@fitplus-club.ro


Codul QR nu este afișat pe telefonul meu

Asigurați-vă că „Descărcați imagini” este activat pe dispozitivul mobil. În caz contrar, poate fi necesar să activați chiar dvs. descărcarea codului QR pe 


Codul QR nu funcționează

Pentru ca codul QR să poată fi citit, vă rugăm să luați în considerare următoarele puncte:

  1. Lăsați codul QR nemărit pe smartphone, vă rugăm să nu măriți.
  2. Țineți codul orizontal și la o distanță de aprox. 10 centimetri de jos spre cititor. Cititorul ar trebui să poată citi acum întregul cod QR.
  3. Halte den Code mindestens 10 Sekunden an das Lesegerät.
  4. Țineți codul lângă cititor timp de cel puțin 10 secunde.
  5. Creșteți luminozitatea ecranului smartphone-ului dvs. la maxim. Când soarele strălucește puternic asupra cititorului, poate apărea strălucire care împiedică codul QR să fie citit corect. Recomandat este în acest caz să faci umbră cu corpul tău pentru a acoperi cititorul.

Pot să fac codul meu QR disponibil pentru alte persoane?

Nu, absolut nu. Acest lucru nu este permis și va fi urmărit penal.


Întrebări despre abonament

Cum îmi pot schimba detaliile bancare?

Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu numele dumneavoastră, numărul de membru și noile detalii bancare

info@fitplus-club.ro


Aveți întrebări despre un memento sau o scrisoare de colectare?

Tranzacțiile de plată fit+ sunt externalizate. Toate plățile implicite sunt facturate prin partenerul nostru, centrul de facturare. Dacă se acumulează mai multe plăți deschise, acestea vor fi transferate către Cash Control, furnizorul nostru de servicii de colectare a datoriilor.

Vă rugăm să contactați direct expeditorul scrisorii și să clarificați situația. În acest moment, fit+ a depus deja cererile și nu le mai poate comenta.


Ce se întâmplă cu abonamentul meu dacă nu mă pot antrena din cauza unei boli?

Aveți opțiunea de a credita timpul de antrenament fitness ratat. Aceasta înseamnă că continuați să plătiți pentru calitatea de membru, iar „timpul medical” este creditat ca timp necontributiv. Când? Prin următorul tău contract prelungit. Pentru aceasta avem nevoie de un certificat real de la medicul curant, care să documenteze perioada exactă a bolii.

Ne puteți trimite certificatul pe e-mail:

info@fitplus-club.ro


Îmi pot transfera calitatea de membru?

Dacă nu doriți să vă continuați contractul, vă putem oferi următoarea soluție de bunăvoință: Găsiți un nou membru pentru noi care inițiază un nou abonament. Abonamentul dumneavoastră va fi apoi reziliat la începutul noului abonament.

Este important ca noul membru să fi fost înregistrat de fit+ și să fi inițiat abonamentul menționat ÎNAINTE de a finaliza noul abonament.

Trimite-ne un e-mail cu numele tău, numărul de membru și numele, e-mailul persoanei care ar trebui să preia contractul.

info@fitplus-club.ro


Cum îmi pot anula contractul?

Vă puteți rezilia contractul informând sala fit+ în scris sau prin e-mail. Vă vom contacta și discutăm următorii pași

În câte luni se va reînnoi abonamentul dacă nu anulez?

Calitatea de membru se reînnoiește pentru încă 12 luni după termenul inițial.

Care este perioada de preaviz înainte de expirarea calității de membru?

Perioada de preaviz este de 3 luni până la sfârșitul termenului.


Ce ar trebui să fac dacă vreau să-mi schimb sala de fitness?

Dacă doriți să vă transferați la altă sală fit+, va trebui să achiziționați un nou abonament la noua locație. Abonamentul „vechi” va fi apoi reziliat la începutul noului abonament.

Trimiteți-ne un e-mail cu numele dvs., numărul dvs. de membru, clubul dvs. actual fit+ și clubul fit+ la care doriți să vă transferați.

Vă vom contacta imediat și vom discuta cum să procedați.

info@fitplus-club.ro


Cum anunțăm sala de fitness că ceva nu funcționează?

Vă rugăm să contactați direct clubul. Puteți găsi cluburile aici – https://fitplus-club.ro/selecteaza-sala/

– unde puteți apoi trimite direct un mesaj.


Cum pot recomanda fit+?

Faceți clic pe linkul – https://fitplus-club.ro/prieteni – acolo vă puteți înregistra pe dvs. și pe prietenul dvs. și puteți primi în schimb un bonus frumos. Clubul tău nu este inclus? Atunci, din păcate, această locație nu oferă asta.


Cum fac o programare pentru un antrenor?

Vă rugăm să contactați direct clubul dvs.


Nu-mi amintesc numărul de membru. Ce pot sa fac?

Ne puteți solicita numărul de membru prin e-mail.

Trimite-ne un email cu numele tău, data nașterii și în ce club fit+ te antrenezi.

info@fitplus-club.ro


întrebare fără răspuns

Nu s-a răspuns încă la întrebarea ta?
Vă rugăm să contactați administrația noastră centrală pentru membri. Ne vom asigura că răspundem la cererea dumneavoastră.

Trimite-ne un e-mail cu numele tău, numărul de membru și întrebarea la:

info@fitplus-club.ro